2015. október 7., szerda

Lebegés

Hát sziasztok!
Meg hoztam a 18 részt nektek egy jó hosszú szünet után.
De remélem nem bántok meg senkit de a blogot maximum 20-25 részre tervezem ezért már nincs sok hátra sajnos :( 
Jó olvasást nektek!
Millió puszi: ☆Dreamer girl☆


Ashley szemszöge:

Egy kattanást, egy lövés és életem szerelme holtan hullt a karjaimban. Nem lehet igaz nem akarom el veszíteni. Nélküle egy senki vagyok. Nem létezem nélküle. Csak egy árnyék voltam mielőtt az életembe lépett és nem akarok ismét árnyékként élni. 
- Szele kicsim kérlek ne hagyj itt! - szorítottam magamhoz élettelen testét míg a mentősök meg érkeztek. Stabilizálták és a mentőbe tették. Én is velük mentem mellette akartam lenni. Egész úton a kezét szorítottam abban a reményben hogy ki nyitja a szemét és azt mondja szeretlek. De sajnos nem így volt. Egészen a műtőig kísértem de a kezét nem akartam el engedni míg a nő vér szét nem választott minket. Amíg a műtőben volt én kint zokogtam a széken a váróban. Jake és Jinxx hívtak már de nem volt erőm fel venni. Majd mikor Jake kb századszor hívott erőt vettem magamon e es fel vettem.
- Haver hol a rákban vagytok hogy nem veszed fel?! -üvöltött a telefonba.
- Élet és halál közt lebeg. - mondtam és megint zokogni kezdtem. 
- Mi van mi történt?! Ash ne bőgj hanem mond hol vagy?!
- A kórházban vagyunk ő éppen a műtőben.
- Azonnal megyünk tarts ki. - mondta és rám rakta a telefont.Pár Perczel később egy nő vér jött ki a műtőből. Ahogy meg láttam egyből le támadtam.
-Elnézést nővérke hogy halad a műtét? - kérdeztem aggódva.
- Nyugodjon meg fiatal ember a hölgy a legjobb kezekben van.
- Túl fogja élni? - kérdeztem de én se hiszem el miért hiszen túl fogja élni.
- A hölgy a húga esetleg vagy a lánya?
- A barát nőm.
- Oh elnézést de tényleg nyugodjon meg minden rendben lesz.
- Rendben köszönöm a kedvességét.
- Nincs mit és kitartást. - mondta és rohant is tovább. Vissza ültem a székre és vártam a fiúkat. Mikor a fiúk meg jöttek Andy nem volt velük hála az égnek. Jake oda jött hozzám és meg ölelt. Úgy bőgtem a vállán mint az árva szamár. 
- Nyugodj már meg nem lesz semmi baja.
- Jake ha meghal vagy valami baja esik ki nyírom Andyt. 
- Nem csak te de most már tényleg nyugodj le. - nyugtatott Jinxx kevés sikerrel mikor ki nyílt a műtő ajtó és ki hozták Szelenét. Mikor meg láttam gyönyörű fürtjeit, fal fehér bőrét és fakó vörös száját nem is akartam el hinni hogy ő fekszik azon az ágyon. Be vitték az egyik kórterembe. Mikor be léptem az ajtón meg láttam hogy oxigénre és szív monitorra van kötve. Élet és halál közt lebeg és én nem tehetek semmit azért hogy meg mentsem. Fáj így látni mozdulatlanul gépeken és csukott szemekkel. Mikor az orvos oda lépett hozzám féltem mit fog mondni.
- A hölgy jól van a belső szervei nem sérültek mivel a borda meg fogta a golyót de egyenlőre kritikus állapotban van a vér veszteség miatt.
- Fel fog épülni doktor úr? - tördeltem kezeimet.
- Nyugodjon meg fiatal ember minden rendben lesz de ezt csak az idő tudja eldönteni.
- Bent maradhatunk nála? - kérdezte Jake.
- Persze természetesen. De elnézest uraim várnak a betegek. 
- Köszönjük. - mondta Jake mire a doktor úr meg igazította a köpenyét és el ment. Oda léptem Szele ágyához és meg fogtam a kezét. Hideg volt mint a jég és hó fehér volt.
- Andy és Juliet ezért meg nagyon meg fizet. - motyogtam magam elé.
- Mi hogy Juliet itt van? - akadt ki Jinxx.
- Igen itt hisz ez az ő műve. - gördült végig egy könny csepp az arcomon ami pont Szele kézfejére esett. Abban a pillanatban alig érezhetően meg szorította a kezem.
- Szele kicsim. - simogattam meg arcát mire egy halovány mosoly jelent meg az arcán.
- Mi az Ash? - lépett oda hozzám Jinxx.
- Fel fogsz épülni kicsim csak kérlek küzd szeretlek és nem akarlak el veszíteni.
- Szele gyerünk kislány szükségünk van rád. - lépett CC is Szele ágyához. Nem hiszem el milyen szeretet veszi körül a fiúk körében. Még sosem volt olyan lány akit ennyire szerettünk.
- Srácok mi történt? - lépett be Andy az ajtón.
- Takarodj innen és még egyszer a közelbe ne merj kerülni! - indult meg felé Jinxx.
- Semmi jogod ki rakni innen. - vágott vissza neki Andy.
- Még azok után amit vele tettél van pofád ide jönni?! - állt vele szembe Jake.
- Neked ahhoz semmi közöd. - vigyorgott Andy.
- Majdnem megerőszakoltad te nyomorult! - üvöltött Jinxx.
- Hogy mit művelt?! - kaptam oda a fejem. 
- Igen majdnem megerőszakolta Szelenét. - mondta Jinxx mire szembe fordultam Andyvel. El engedtem Szele kezét és Andynek akartam menni mikor valaki hirtelen meg fogta a felsőmet. Azonnal oda kaptam a fejem és láttam hogy Szele fogott meg.
- Nem éri meg kicsim. - mondta alig hallhatóan mire vissza fordultam hozzá és meg csókoltam. Él és itt van velem. Köszönöm istenem hogy visszaadtad nekem.
- Húgi. - simogatta meg Jake szerelmem arcát.
- Szele ne ilyezgess minket. - fordult hozzá CC.
- Nem rajtam múlik el hiszed kis bolond. - mosolygott rá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése