2015. augusztus 15., szombat

A terv

Drága olvasók!
Nehéz döntés előtt állok a bloggal kapcsolatban. Az utóbbi időben rendkívül kevés a vissza jelzés a történetet illetően. Tudom a csúszások miatt elnézést kérek de most próbálom tartani a határ időket. Kisebb nagyobb sikerrel. Mivel nincs vissza jelzés irányomba arra az el elhatározásra jutottam hogy a blog végleg be zárja kapuit. De kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is a komment szekcióban. Ha azt mondjátok folytassam hát folytatom ha nem akkor nem és vége. 
Köszönöm és jó olvasást kíván:
☆Dreamer girl☆

Miután végeztem a fürdéssel egy szál fehérneműben vonultak végig Andy előtt. Majd a nyála folyt úgy nézett utánam. Viszont mikor az ágyneműmet át tettem a kanapéra csak nagy pislogva nézett.
- Te hová mész? - kérdezte értetlenül.
- Nem alszom pasival nálunk is Ash kint alszik a kanapén.
- Komolyan a pasid és nem alszol vele?
- Halálos komoly.
- És komoly a kanapén akarsz aludni?
- Nem én hanem te. Úri ember módjára ezt az áldozatot meg teszed értem.
- Tuti életem?
- Na létszi kicsim ezt igazán meg teheted értem. - mondtam és a csípőjére ültem mire éreztem hogy férfiassága domborodik.
- Gyönyörű vagy. - mondta és meg akart csókolni mire a mutató ujjamat a szájára tettem.
- Bocsi kicsim de fáradt vagyok és most hangulatom sincs hozzá.
- Gonosz vagy életem.
- Miért is? - tettem csípőre a kezem.
- Mert kínzol. - mondta mire csókolgatni kezdtem a nyakát.
*+18*
Éreztem ahogy légzése egyre szabálytalanabb és hevesebb. Majd a keze a hátamhoz ér és egy könnyed mozdulattal ki kapcsolta a melltartómat. Lassan a nyakamhoz hajolt és végig csókolta a kulcs csontomat. Csókjai forrók és kényeztetők voltak. Kezei a derekamra csúsztak és hirtelen fordított a helyzetünkön és alatta találtam magam. Lassan éreztem amit a keze egyre lejjebb halad míg végül le vette rólam az alsó fehérneműt. Csókolgatta a nyakam és a mellkasom. Hirtelen fel állt és egy laza mozdulattal le vette a nadrágját. Ezután rám mászott és folytatta amit el kezdett. Csókolt ahol ért és szenvedtettet. A szívem egyre hevesebben vert egyre jobban akartam érezni őt.Miközben csókolóztunk szép lassan el értem a célom és én kerültem felülre. El kezdtem harapdálni a nyakát és ki szívni a mellkasát. Egyre lejjebb mentem míg le vettem a boxerét. Vissza húztam magam meg csókoltam és rá ültem a férfiasságára. Szép lassan elkezdtem mozogni amit szemmel láthatóan Andy is élvezett. Egyre gyorsabban mozogtam míg végül fordult a helyzet és Andy került felülre. Hanyatt döntött az ágyon és csak ennyit súgott a fülembe:
- Most én jövök életem. - mondta zihálva és lassan belém helyezte a férfiasságát. Elkezdett bennem egyre gyorsabban mozogni. Pár pecel később Andy el is ment de én még messze álltam tőle ezért még kényeztetett egy kicsit míg én is a csúcsra értem.
*+18 vége*
- Andy komolyan csak ennyire telik? - simogattam a hasát.
- Mert mi a baj életem? - nézett rám kérdőn.
- Sajnálom de Ash csillagászatilag jobb az ágyban mint te.
- Komolyan?
- Ja hozzá képest sehol nem vagy.
- Ugye ezt csak szívatásból mondod életem ?
- Szerinted? -húztam egy sejtelmes mosolyra a szám.
- Igen. Kicsim ezt ne csináld mert utálom ha ezzel viccelsz.
- Szeretlek te majom. - mondtam és meg csókoltam.
- Imádlak életem. - mondta és adott egy puszit a fejemre.
- De ettől függetlenül a kanapén alszol.
- Kicsim muszáj? - nyavalygott mint egy kislány.
- Andrew Denis Biersack! Ne csináld ezt mert rossz vége lesz. - emeltem meg a hangom.
- Most félnem kéne? - húzta perverz mosolyra a száját mire én aranyos le rúgtam az ágyról - Auu...Kicsim ezt most miért? - nézett rám kérdőn a földről.
-Attól hogy hozzád bújok még mindig nem alszom pasival.
- De akkor is mért kellett ezt csinálni?
- Mert másképp nem mászol le az ágyról. - mondtam és meg csókoltam.
- Szeretlek és veled akarok aludni. - mondta és meg simogatta az arcomat.
- Talán majd egyszer. - mondtam és adtam neki egy szájra puszit mire fel tápászkodott a földről és el indult kifelé. Mikor az ajtóhoz ért még vissza nézett és csak ennyit suttogott.
- Jó éjt életem. - mondta és be csukta a szoba ajtót. Éjfélkor fel keltem és halkan ki surrantam a szobából és át mentem a kicsikémhez. Mikor be mentem a szobába a TV még be volt kapcsolva de Ash már édesen aludt. Ki kapcsoltam a TV-t be bújtam mellé az ágyba és hátulról meg öleltem mire felém fordult és magához ölelt. Így aludtunk el. Reggel jó volt Ash karjaiban ébredni. Szorosan ölelt magához míg nem ő is fel ébredt és a fülembe súgta.
- Azt hittem csak álom hogy itt vagy.
- Elhiheted tényleg itt vagyok.
- Szeretlek kicsim jó hogy itt vagy. - szorított magához és a nyakamba csókolt.
- Én is szeretlek kicsim. De szörnyű dolgot tettem tegnap este de muszáj voltam. - mondtam felé fordultam és a szemébe néztem.
- Mi a baj kicsim? - kérdezte aggódva miközben ki símitottam egy kósza haj tincset a szeméből.
- Csapdába sétáltunk és most bosszúra készülök.
- Mire gondolsz kicsim? - nézett rám nagy pislogva.
- Juliett nem hiába került elő. Andy és az a kígyó szövetkeztek ellenünk hogy szétválasszanak minket.
- Tudhattam volna hogy csak Andynek juthat ez eszébe!
- Ez még csak a tervük első lépése volt még vár ránk egy két meglepetés. De én is akcióba lendültem éppen ez a baj. - fúrtam a fejem a mellkasába.
- Mit csináltál kicsim? - szorított magához.
- Lefeküdtem Andyvel. - suttogtam a mellkasába. Ahogy ezt ki mondtam éreztem ahogy egyre kevésbé szorít majd végül el enged.
- Ez most komoly? - sóhajtotta.
- Sajnálom kicsim de csak ezzel tudtam el nyerni a bizalmát és ezek után bízik is bennem és bármit meg tehetek vele.
- De ezt azért meg beszélhetted volna velem is. - mondta mire magamhoz húztam és át öleltem a nyakát.
- Tudom de kicsit se lett volna feltűnő hogy át jövök ezt meg beszélni. - adtam neki egy csókot.
- Igazad van kicsim. - mondta és magához szorított mire a mellkasába fúrtam a fejem. Éreztem ahogy veszi a levegőt és hallottam ahogy ver a szíve. Kb öt percig csak ezt figyeltem mire Ash meg törte a csendet.
- Szeretlek kicsim és bármit meg tennék érted. - suttogta a fülembe mire egy könny csepp gördült végig az arcomon. Nem hiszem el hogy ennyire szeret. Simán meg bocsátotta azt amit tettem azok után hogy én egy kurva csík miatt ki akadtam és itt hagytam.
- Még ezek után is amit tettem? - néztem a szemébe.
- Igen mivel ezt kettőnkért tetted. - mondta és egy lágy csókot lehet az ajkaimra.
- Szeretlek kicsim. - bújtam hozzá szorosan mire átkarolt.
- Én is nagyon szeretlek cicám. - mondtam mire fel néztem.
- Még cicám de kis cuki vagy kicsim.
- Az én kiscicám a legcukibb a világon és nem adom senkinek. - dörgölte arcomhoz a noziát.
- Nem is kell. - mondtam és meg csókoltam.

*eközben Andy szobájában*

Andy szemszöge:

Reggel mikor be mentem a szobába Szele sehol nem volt csak egy cetli az éjjeli szekrényen.

Futni mentem sietek vissza.
Puszi Szele <3

Remek mondhatom pedig úgy terveztem ma együtt leszünk egész nap. Amint magamban mérgelődtem meg csörrent a telefonom. Juliet hívott.

- Na szia Andy ki találtam valamit. - szólt a telefonba.
- Remek és mit?
- Nem telefon téma egyedül vagy?
- Igen miért?
- Akkor át megyek és meg beszéljük.
- Ok gyere. -mondtam és le tettem. Gyorsan fel öltöztem és izgatottan vártam hogy Juliet mit talált ki. Mikor meg jött be ültünk a nappaliba és egy gonosz vigyorra jelent meg az arcán.
- Nos mit alkottál? - kérdeztem.
- Lopd el Szelené telefonját.
- Minek? - néztem nagy pislogva.
- Írj egy űzit Ashnek hogy a parkban várlak kicsim beszélnünk kell.
- És?
-Én megyek el a parkba Ashez te pedig addig vigyázol Szelenére. El lövöm Ash telóját és egy SMS-ben szakítok vele.
- Ravasz nagyon ravasz de amúgy Kérsz egy kávét?
- Aha jöhet.
- Szokásos?
- Aha. - mondta mire ki mentem a konyhába.

Juliet szemszöge:

Pont kapóra jött hogy andy ki ment a konyhába így nyertem egy kis időt hogy még keressem azt amiért jöttem. Még is találtam hisz mindig ugyan ott tartja. Gyorsan a táskámba rejtettem és vissza ültem a fotelbe.
- Tessek. - jött ki Andy a konyhából és át nyújtotta a bögrét.
- Köszi. - mondtam és el vettem a csészét.
- Na és ezt mikor gondolod?
- Ma amint a cafka vissza ér indul a terv.
- Milyen cafka? Ne mondj rá ilyet.
- Tudod hogy utálom.
- De attól függetlenül még ne beszélj róla így.
- Jól van na de én megyek nem akarok le bukni.
- Okés ha kész és indul a terv írók. - mondta mire fel álltam és ott hagytam. Azzal a kis drágával a táskámban biztos el érem a célom. Mikor haza értem el mentem fürdeni és közben csak a pillanatot vártam Andy mikor ír. Fel tíz lehetett mikor még jött az üzenet.

A terv elkezdődött.
Andy

Remek indul a buli.

*eközben a hotelben*

Szelené szemszöge:

Pont ahogy sejtettem velem akarják Asht csapdába csalni. Nem baj Juliet várok rád. Csak nehogy nagy legyen a meglepetés. Még jó hogy Ash ide adta a telóját így én tudtam meg előbb és nem ő.
- Andy nem láttad a piros neszesszerem? - léptem ki a fürdőből.
- Nem miért mi van benne?
- A gyógyszereim. Akkor viszont az még Ashnél van. Remek.
- Át menjek érte?
- Nem kell át megyek én úgysem találnád meg.
- Okés életem de siess. - mondta mire át rohantam Ashleyhez. Mikor be léptem az ajtón pont háttal állt nekem ezért rá ugrottam a határa.
- Azt a kurva kicsim ne csináld ezt.
- Meg ijedtél? - csókoltam a nyakába.
- Eléggé. - mondta és felém fordult.
- Ugye milyen jó érzés? - mosolyogtam.
- Jó ezt vissza kaptam. - mondta és magához húzott.
- Amúgy írtam neked.
- Mikor? - nézett rám nagy pislogva.
- Semmikor ugyanis Andy írt helyettem hogy menj ki a parkba mert beszélni szeretnék veled.
- Nem megyek én sehová mikor te itt vagy. - ölel át magához.
- De én megyek. - mondtam és meg csókoltam.
- Minek kicsim?
- Pofára akarom ejteni hogy tudunk mindent.
- Akkor elmegyek veled. - szorított magához.
- Jól van kicsim én megyek vissza.
- Máris? - sóhajtotta.
- Miután le buktattuk őket jövök vissza.
- Remélem is. - mondta és meg csókolt.
- Szeretlek de megyek a telodat itt hagytam majd csörgök ha kész vagyok.
- Okés kicsim.
- Szeretlek. - mondtam és vissza mentem Andyhez. Mikor vissza értem a szobában telefonált de biztos nem Juliettel mert ez férfi hang volt. Mivel nem figyelt rám és az idő telt csörögtem Ashnek. Pár perc alatt el is készültem és mint a villám vágtattam le Ashleyhez aki már lent várt az autónál. Oda futottam hozzá és meg csókoltam. Beszálltunk az autóba és el is indultunk. Pár perccel később már meg is érkeztünk. Ash szállt ki először majd én. Ki mentünk a szökőkúthoz ahová állítólag hívtam. Fél órája vártunk de még mindig sehol senki. Közben beszélgettünk hogy vajon mit akar a hárpia. Már teljesen el voltam zsibbadva ezért fel álltam Ashleyvel szembe aki még mindig a kút szélén ült. Oda hajoltam hozzá és meg csókoltam. Mikor fel egyenesedtem egy kattanást hallottam a hátam mögül amit egy lövés követett. Majd el sötétült előttem minden.

Ennyi lenne a 18.rész köszönöm hogy olvastad. Ha van véleményed a fentiekről hagyj nyomot. 
Millió puszi;
☆Dreamer girl☆ 

3 megjegyzés:

  1. OMG egy ilyen resz utan abba akarod hagyni?!?!Rengetegen ilvassak a blogod....nem eri meg!En is blogolok,199+-an nezik a blogom(nem fenyezesbol) es csak 15 resz van rajta...nagyon jol irsz nem eri meg abbahagyni.Nagyon nagyon nagyon erdekel mi is lesz Szele es Ash (illetve Andy) kapcsolataval..Folytasd es ne hagyd abba!Inspiracio hiany minden "ironal" elofordul..foleg nalam!!
    Puszi es Ileles ^3^

    VálaszTörlés
  2. Ha be mered zárni ezt a zseniális blogot, meg grillezlek! Nálam is rengetegszer előfordult már, hogy egyszerűen nem tudtam írni. Azt hiszem én hivatalosan is a blogod függőjévé váltam <3

    VálaszTörlés
  3. Uff hát nemnem számítottam ekkora lelkesedésre a folytatás miatt de akkor nem hagyom abba a történetet :D Nagyon szépen köszönöm a kommenteket és akkor várható a folytatás hamarosan :D

    VálaszTörlés