2015. február 22., vasárnap

Újra a suliban

Hali mindenkinek!
Itt is lenne a 7.rész aminek nagyon is örülök hisz ettől a résztől kezdődik minden.
Elöljáróban ennyit ;)
Eddig nem volt alkalmam megköszönni azt hogy olvastok és újdonság hogy lentre a részek alá ki tettem egy vélemény sávot ahová várom a pipákat <3
Puszi ölelés mindenkinek
☆Dreamer girl☆

Reggel alig volt erőm felkelni az ágyból.Nem csoda hisz ma kezdődik a suli. Felvettem a már este ki készített ruhám és lassan levánszorogtam a konyhába ahol meglepve vettem észre hogy én vagyok az utolsó aki felkelt.
- Jó reggelt napfény! -hallottam és egy puszit kaptam az arcomra tudtam hogy Ash az mivel  éreztem az illatát
- Neked is Ash!
- Honnan tudtad hisz még a szemedet se nyitottad ki ?
- Érzem az illatod és csak neked van ilyen kölnid. -magyaráztam és a pulthoz csoszogtam
- Ja jó oké.
- Valaki adjon egy kávét most! Létszi! -kezdtem nyavalyogni.
- Tessék csajszi. - rakott elém Alexa egy bögre kávét
- Köszike!
- Na és készen állsz az első napra? -kérdezte vidáman
- Nem igazán.-mondtam full kómásan
- Pedig jó lesz higgy nekem.
- És mi lesz a hajam miatt? - néztem rá és egy nagyot kortyoltam a kávéba
- Mert mi lenne?
- Mindenki engem fog bámulni azért nem járkál mindenki kék hajjal vagy mint most épp lilával.
- Majd bemutatók neked valakit.De szerintem nem a hajad fogja őket érdekelni hanem hogy a srácokkal laksz.
- Mindenki tudja?!
- Igen sajnos a híred megelőzött.
- Kurva jó! -mondtam dühösen
- Nyugi nyuszi ne legyél be parázva téged nem lehet nem szeretni. -jött oda Jinxx átkarolt és adott egy puszit a fejemre
- Nem félek csak olyan fura lesz.
- Na de induljunk nem lenne jó pont ha már az első nap el késnél.
- Hát nem. -mondtam és lehúztam az utolsó korty kávémat és felszaladtam a táskámért.
- Na gyerünk a kocsi kint áll.- mondta Ash
- Oké. -mondtuk Alexával egyszerre és kimentünk a kocsihoz. Mikor a sulihoz értünk olyan gyomor görcsöm lett hirtelen mintha csomót kötöttek volna rá.
- Nyugi csajszi. No para Alexa egész nap veled lesz és segít neked mindenben. -nyugtatott Ash de kb semmivel nem lett jobb 
- Oké tudom. -mondtam és Alexával kiszálltunk az autóból
- Kettőre itt vagyok értetek ha nem akkor küldöm Bandát.
- Oké szia.
- Sziasztok! -mondta és elhajtott
- Na kész vagy? -kérdezte Alexa
- Nem igazán de hajrá. -mondtam és nyeltem egyet. Elindultunk az öltözőbe mivel az első óránk tesi volt. Útközben találkoztunk Lexivel Alexa barát nőjével és tényleg nem én vagyok az egyetlen színes hajú lány a suliban.
Lexi haja világos kék és zöld keveréke míg az enyém sötét lila. Még illenek is egymáshoz. A tesi óra tök jó volt hála a nyolc évnyi táncos tapasztalatomnak. A tesi tanár direkt engem szúrt ki magának mivel  Alexa persze hogy nem tudta tartani a száját de nem baj jó volt újra mozogni de az emlékek nem hiányoztak.Lirykkel is rég beszéltem és az utóbbi időben Naomi is eléggé elfoglalt az ügyeivel.De azért nem baj így legalább könnyebb a felejtés.Tesi után matek majd kémia jött amit Mrs.Beras az igazgató helyettes tartott. A negyedik ötödik óránk lyukas volt ezért kimentünk a szemközti parkba ebédelni és cigizni.Már úgy mentünk volna haza de még volt egy fizika óra ami persze hogy dög unalmas volt.A lányokkal alig vártuk a csengő édes hangját és szinte sprinteltünk ki az ajtón mikor csengettek.Mikor ki értünk láttuk hogy Andy már a parkolóban áll a kocsinak támaszkodva.Még gyorsan elköszöntünk Lexitől és elindultunk a kocsihoz.
- Sziasztok! -köszönt Andy
- Megmentőm! -mondtam és adtam egy puszit az arcára
- Mert? - nézett rám felvont szemöldökkel
- Mert ha még két percet itt kell maradnom én esküszöm diliházban kötök ki. -mondtam és beszálltam az autóba Alexa után
- Oh az jó! -mondta Andy és beült mellém és már indította is az autót
- Nagyon még csak ma voltam bent először de már most utálom!
- Hát szokj hozzá itt ez van. -mondta és félre állt míg Alexa kiszállt ugyanis majd csak este jön át hozzánk előbb tanul ja meg persze össze pakol Ashley után.
- Visszatérve még az is szar hogy alig ismerek itt valakit 
- Majd megismernek és te leszel a sztár.
- Na pont ez az hogy nem akarok az lenni mert utána én leszek a kényes kisasszony akit csak azért szeretnek mert van pénze meg híres!
- Ja az is igaz de amúgy mizújs a tanárokkal?
- Semmi kül a tesi tanár egyenesen imád egész órán engem csesztetett hogy mutassam be ezt meg mutassam be azt de amúgy a többi tanár szarik a fejemre.
- Pont a tesi tanár mi? -nézett rám perverz mosollyal
- Na elmész te a tudod hova az öreg kb a hatvan és a halál közt áll!
- Hát ha egy ilyen jó csajról van szó mint te bármi meglehet.
- Kapd be a kisujjamat! -mondtam sértődötten mikor megálltunk a ház előtt.
- Oké add ide a kezed. -mondta nevetve 
- Na most húzz innen! -mondtam és kiszálltam a kocsiból és futni kezdtem a bejárathoz mire Andy utánam eredt.A konyhába érve hirtelen ötlet beültem Ashley ölébe átkaroltam a nyakát a fejemet a mellkasába fúrtam és elkezdtem nevetni mire Andy be ért és körülnézett.
- Na látom jó búvóhelyet találtál magadnak. -mondta és ő is elkezdett nevetni.
- Most ez mi? -kérdezte Jake mire fel néztem Ashley mellkasából.
- Be akarja kapni a kisujjam!  -mondtam nevetve
- Te mondtad hogy kapjam be.
- Úgy van még kend rám az egészet! -tettem csípőre a kezem mikor éreztem hogy Ash a vállamra tette a fejét és átkarolta a derekam.
- Na jó ez az én saram. -mondta Andy és le ült a helyére. Fel akartam állni de Ashley a fülembe súgta 
- Ez most így jó maradj még itt egy kicsit.
- Valami baj van Ash?
- Nem csak ez most olyan jó.
- Biztos minden oké?
- Biztos csak egy picit szeretet hiányom van. -mondta cukin
- Jaj te ne hozd rám a frászt! -öleltem át a nyakát 
- Nem akartalak meg ijeszteni. Ne haragudj. -mondta és elpirult 
- Mért haragudnék hisz szeretlek te kis bolond úgy ahogy vagy.
- Tényleg?
- Aha csak a horkolásodat nem bírom! -mondtam nevetve
- Szele nem vagy egyedül. -mondta Jinxx mire Ashleyn kívül mindenki elkezdett nevetni
- Na jó ne tegyetek úgy mintha egyedül én horkolnék ebben a házban! - háborodott fel Ashley és el engedte a derekam 
- Ash ezzel csak az a baj hogy te nem hallod magad én viszont hallom és nem éppen egy szimfónia! -mondta CC és persze erre a mondatra mindenkiből kitört a röhögés 
- Na de amúgy mi lesz a vacsi? -kérdezte Andy
- Szétnézek mi van itthon és össze ütök valamit.
- Oké majd szólj ha kész a vacsi addig felmegyek szunyálok egyet. -mondta CC
- Szerintem én is felmegyek aludni hulla vagyok én is. -mondta Jake -- Andy te nem jössz?
- De tényleg jót tenne egy kis alvás. Jinxx?
- Én maradok nem vagyok fáradt.
- Oké de majd keltsetek fel.
- Rendicsek majd szólok nyugi. -mondtam és fel álltam Ashley öléből
- Szerintem én is megyek megnézem hogy Alexával mi a helyzet. -mondta Ash és felvette a kabátját.
- Oké de ugye vacsorázni jöttök majd?
- Persze meg úgy is kellenek dolgok Alexától nem?
- De a régi füzetei kellenének.
- Oké akkor azt hozzuk és akkor lesz mit bepótolni.Na de puszi. -mondta és kiment a kocsihoz és már el is ment.
- Hát Jinxx akkor ketten maradtunk. -mondtam és kinyitottam a hűtött.
- Azt látom de legalább tudunk egy kicsit beszélni.
- Miről?
- Hát amit a múltkor mondtál mikor ide költöztél.
- Ja hogy arra gondolsz az elmúlt úgy ahogy mondtad.
- Akkor örülök hogy minden rendben és végre jól érzed magad itt velünk!
- Én is örülök hogy akkor és ott jó döntést hoztam és ide költöztem hozzátok.
- És végül is mi lesz a vacsi?
- Arra gondoltam hogy valami egyszerű de nagyszerű legyen ezért sült csirke lesz hagymás tört krumplival.
- Jól hangzik.Segítsek valamiben?
- Hát rám férne némi segítség.
- Na akkor hajrá. -mondta és belépett mellém a pult mögé.
- Szerintem kezdjünk a krumplival mivel azzal van a legtöbb munka.
- Oké te vagy a főnök.
- Na ennyi szerintem pont elég is lesz.
- Te viccelsz ez egy hadseregnek elég lenne egy hétig! -mondtam Jinxx és tarkóra tette a kezét
- Hát kb ezt az adagot Andy egyedül betolja.
- Az is igaz de lassan álljunk neki mert ezek a fejünket veszik ha éhesek!
- Oké! -mondtam és nekiláttunk főzni. Tök jól el voltunk nevettünk lelkiztünk meg minden és olyan jó volt vele dumálni.Van egy olyan fura érzésem mikor Jinxxel vagyok mintha mindig tudná mire van szükségem ahhoz hogy lelkileg minden oké legyen.

Jinxx szemszöge:


Ennél jobb napom még nem volt ebben a házban .Mióta Szelené ide költözött egyre inkább kezdem azt érezni mintha visszatérne a régi Sammi előtti énem.Az az énem ami mindig boldog és még sosem csalódott senkiben.Sammi óta ezt az érzést egy lány mellett sem éreztem.Pedig nem is hasonlítanak egymásra se külsőre se belsőre.Olyan érzésem van mintha vele újra élhetném az egész életemet.De ez nem lesz így jó hisz a húgom lehetne de az egész lénye vonz valamiért magához.Jinxx ezt gyorsan felejtsd el mert ez nem fog megtörténni majd pont te fogsz kelleni neki mikor minden ujjára találna pasit.Gondolataimat Szele hangja zavarta meg.

- Helló föld hívja Jinxxt!
- Oh ne haragudj csak egy kicsit el bambultam. -mondtam zavaromban
- Azt látom. -mondta nevetve.
- Na ja.
- Jinxx valami baj van? -nézett rám aggódva.
- Nem nincs csak valamin kattogok.
- Ennyire szőkének nézek ki vagy csak szimplán tollas a hátam? Jinxx látom hogy baj van nekem nyugodtan elmondhatod.
- Télleg semmi csak rosszul aludtam az éjjel.
- Megint Sammivel álmodtál igaz?
- Minek is tagadjam hisz úgyis tudsz mindent,
- Kérlek Jinxx ne csináld ezt.
- Mit? 
- Hát ezt az egészet.Mióta Sammi elment nem vagy önmagad és ez hosszútávon nem vezet semmi jóra.
- Hidd el Szele próbálom de nem sikerül! -hirtelen könnyek szöktek a szemembe de erős akartam maradni ami hála az égnek sikerült is.
- Én hiszem hogy sikerülni fog!És ha valamire szükséged van én mindig itt leszek neked és szerintem a fiúk is segítenének ha tudnák hogy mi a baj.
- Komolyan így gondolod? -mondtam és megtámaszkodtam a pulton és lehajtottam a fejem.
- Igen így
- Igazad lehet! -mondtam és felé fordítottam a fejem mikor hirtelen...

Hát ennyi lenne a 7.rész.Köszönöm hogy el olvastátok és szeretettel várom a pipákat.
Ezer és egy puszi 
☆Dreamer girl☆

4 megjegyzés:

  1. Na jó… ezt te sem gondoltad komolyan. Hogy itt hagyod abba. Vissza a gép elé, és írás! Egy-kettő-egy-kettő! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy el olvastad ♡
      Sietek a kövi résszel ♡

      Törlés
  2. Remek rész lett Albatrosz! ;) Siess a kövivel :* <3
    Puszil,ölel barátnőd: Cat L. Loud

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ☆ Köszi kicsi bagolyom ^_^ :* Sietek és már csak 2-öt kell aludni és jön is :) <3 ☆

      Törlés